Kiruna SM-Deltävling 2 för killarna

Det var en inbjudningstävling för damerna i Lima men jag tyckte att det känndes långt att åka dit så jag beslutade mig för att åka upp till kiruna och ”fightas”  lite med killarna. Det var en jätte rolig bana och vädret var kanon bra bara några minus och strålande sol.

Får inte riktigt till min skoter, den vill inte det jag vill, VINNA!!  men jag är nöjd iaf körde två heat jag slutade 7:a och 8:a tog mig till sista chansen och där slutade jag 8:a tror jag om min skoter fungerat tror jag att jag tagit mig längre.

Några som det gick bättre för var mina klubbkompisar Johan Lidman, Markus”mojje” Lundgren och Tok Lasse Lundberg.  Johan vann pro open finalen Mojje vann pro stock finalen och Tok Lasse Lundberg vann sport 600 Grattis till er!!

Nästa helg blir det att åka till Lycksele på söndag  för damernas 3:e SM-deltävling ,så håll nu tummarna!!

Kram Kram syns i snön!! 

Lämna en kommentar