ÄNTLIGEN!!

Efter motgång kommer framgång det fick jag bekräftat efter helgens tävling i Lycksele då vi körde våran 3e SM tävling.  Två raka segrar gav mig en total vinst. Har känt efter alla motgångar att jag tappat körglädjen och framför allt tappat mycke av tränings timmar så att jag inte har kunnat prestera max, å det känndes kan jag lova fy vilken jobbig bana men jag måste säga att arrangörerna hade lyckats bra med både banan och tävlingen trotts den grymma kyla och blåst som vi pinades med!

Måste få tacka dom helt underbara och duktiga killarna på Crossfix som slitit sitt hår för att få min skoter att fungera, och alla andra som stöttat och blöttat med mig under denna tunga period! Ni vet vilka ni är och ni är bäst!!!

Nu ligger jag totalt 3a i SM serien och gör jag bra ifrån mig på finalen så kommer jag defenitivt på pallen!

Bilder från tävlingen finns som vanligt på Bultens Pixbox

Kram Kram syns i snön!!

Lämna en kommentar